Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania radia

Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 09, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przez internet więcej osób słucha Tok FM niż Eski i Radia Zet. RMF FM na pierwszym miejscu

Przez internet radia RMF FM w każdym kwadransie słuchało 634 tys. osób, radia Tok FM – 251 tys., Eski – 210 tys., a Zetki – 209 tys. (fot. Pexels.com)

Spośród rozgłośni dostępnych na FM przez internet najwięcej osób słucha RMF FM. Na drugim miejscu pod tym względem jest radio Tok FM, które wyprzedza Eskę i Radio Zet.

Przeanalizowaliśmy dane na temat popularności stacji radiowych w podziale na źródło sygnału w okresie sierpień-październik 2022 roku. Wyniki dotyczą liczby słuchaczy w każdym kwadransie (zasięg w kwadransach, estymacja na populację).

Czytaj też: Kinga Jasionowska zwolniona z TVP Katowice. Komisja antymobbingowa zakończyła przesłuchania

  • Radia RMF FM słuchało 8 mln osób poprzez antenę FM, przez internet – 634 tys., a dekoder telewizyjny – 146 tys.
  • Radio Zet miało 4,1 mln słuchaczy wybierających antenę, 209 tys. – internet i 60 tys. – dekoder.
  • Z kolei Radio Eska dzięki antenie odbierało 3 mln słuchaczy, internetowi – 210 tys., a dekoderowi – 78 tys.

Jednak jeśli spojrzymy na liczbę osób słuchających rozgłośni przez internet – popularniejsze od Zetki i Eski jest radio Tok FM, którego w ten sposób słucha 251 tys. odbiorców (przez antenę FM – 885 tys. słuchaczy, a dekoder – 17 tys.).

Czytaj też: Barbara Kurdej-Szatan w promocji świątecznej oferty Wyborcza.pl. Wrócił temat jej wpisu o straży granicznej

W pierwszej piątce stacji pod względem liczby słuchaczy przez internet znalazło się jeszcze RMF Maxxx. Stacja miała 1,4 mln odbiorców dzięki antenie FM, 167 tys. – dzięki internetowi i 30 tys. – dekoderowi.

Z kolei Programu I Polskiego Radia słuchało 1,4 mln osób poprzez antenę FM, a także tylko 49 tys. przez internet i 5 tys. w technologii DAB+.

Sprawdziliśmy również, jaka część udziału stacji radiowych w czasie słuchania przypadała na internet – pod tym względem w pierwszej piątce znalazły się RMF FM, Tok FM, Radio Zet, Antyradio i Eska.

  • RMF FM miał 30,2 proc. udziału w czasie słuchania, z czego 2,9 proc. przypadało na internet.
  • Słuchalność Radia Zet wynosiła 12,8 proc., z czego 0,8 proc. przez internet.
  • Również 0,8 proc. udziału internet zapewnił radiu Tok FM (łącznie miało 3,5 proc.).
  • W przypadku Eski i Antyradia było to po 0,7 proc. (razem odpowiednio 8 proc. i 2,9 proc.).

Dane: badanie Radio Track.

Czytaj też: Nominacja Jacka Kurskiego do Banku Światowego jest absurdalna. Opinie miażdżące

(KOZ, 09.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.